Saturday, December 10, 2005

Twinkle ??? Rescue Car ???

“Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are!
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky.

... ... ... boo boo ... ... ...
Twinkle, twinkle, little
???car???
How I wonder
???Rescue Car???













My clever little Xuan edited this lyric when he is playing with his favorite ‘Rescue Car’.

12 comments:

Tracy said...

Kekeke, teng ... teng ... teng ... teng ... here comes a future composer!

He must love cars so much so dat even added 'car' in the lyrics. Clever boy.

1+2mom said...

he is so cute..like my son always like to change the lyric. He change this song to twinkle, twinkle, traffic light, how i wonder what you are.... when we stop the car at traffic light :P

Selba said...

Look at his smiles !!!! Gosh... I wonder how you gonna deal with the girls in the future who trying to be your DIL, kekekekeke ;)

maria aka twinsmom said...

yah, one song to fit all ocassions hahaha.... clever boy.

Greenapple said...

oh my goodness, his charming smile is killing! such a killer!

cockroach//蟑螂 said...

哈哈哈。。。girls sure love that kind of smile...hahaha

he so creative man!

shiaulin said...

tracy, yeah Xuan is typical car enthusiat kekeke...

1+2mom, twinkle trafic like is more logic compare to twinkle rescue car leh haha..

selba, sure will be a bunch of them :D :D

maria, yeah we was so shock when we heard he sang this!! lee heard it first then I heard it myself too :D

greenapple, never mind lar since u work in hospital, can get free medical mah.. haha...

cockroach, guys don't like this kind of smile meh? :P

Zara's Mama said...

Wah.. he just 'wrote' another song.. This one rhyming one some more. Clever boy!

Egghead said...

so fast already editing lyrics ah!
try other songs and see!

Anonymous said...

eee...he's soooo cute with that smile..!! ke ai and so clever!!

et

bridgette said...

Is that smile meaning that he is so happy with his creativity ? i like that smile :-)

shiaulin said...

zaramom, haha kam-sia kam-sia :D

egghead, hey he not think as simple as u do leh, what twinkle sun that one sap-sap-sui lar, see this twinkle car lagi terror !! haha...

et, no no no... ziheng the most cute wan :p hahaha...

bridgette, hehe hope he is lar :D :D

About Me

Malaysia
一个简单的女人

Labels

People Visited