Friday, November 11, 2005

4th Wedding Anniversary

Today is our 4th wedding anniversary. Hooray!! Wow so fast 4 years lioa, anyone can suggest how to celebrate it? But definitely not a candlelight dinner lar huh, u know me well lar that’s impossible for us as we have a 'Monkey Tarzan' to jaga. (eh, hubby complaint why i said our lovely son is Monkey wor, so mah change it to Tarzan loh... Tarzan - brave, great agility and smart too :D)

Nevertheless, I am expecting to receive some beautiful flower or special gift from hubby tonight ;) BTW, I already ordered an Italy TORTA DAMA Chocolate-Pistachio Butter Cream Cake 巧克力开心果酱蛋糕 from Waffle Boy 窝夫小子 for him, and they will deliver to our doorstep on 1800, and of coz hubby gonna pay for it too. :p I will upload the nice pic of the cake tomorrow.

My Dear,

Happy 4th Anniversary!

Love,

* these photos updated by LeeCS on 0020 16th Dec 2005*

26 comments:

Zara's Mama said...

Wa Wa Wa..

Happy anniversary.

In your husband blog, I suggested 2 makan places for him in Beijing.

厉家菜 serves 宫亭菜. The last time I went RMB200-RMB300/head, many many small little dishes were served.

An experiance to remember.

domesticgoddess said...

Happy Wedding Anniversary! Wish both of you have many many more wonderful years of blissful marriage!

leecs said...

zara's mama, difficult to eat properly leh. no matter what restuarant we always eat like having fast food. if eat slowly sure gonna tapao the dishes that come out late as my son will not able to sit for long even if he enjoy the food...
and somemore 2 persons how to eat that?

btw, where is that place?

DG, thank you.

Jason said...

Happy 4th anniversary. :D

Milly said...

happy 4th anniversary lor....

PS...only ONE said...

happy 4th anniversary sis, my 1st anniversary is coming soon in 1 month+

cockroach//蟑螂 said...

Happy anniversary!!! Em...I wonder when can I celebrate it...I only 15 year old...long way to go...

Egghead said...

four years leh!! 3 more towards the seven years itch!! LOL!!
anyway... Happy 4 years old to both of you... and may you have many more to come!!

"white hair together till old" ah!!

maria aka twinsmom said...

Happy Anniversary wor...
只是想到吃吓?
今天好像是我们的结婚注册纪念日,说好像是因为...不是很记得日子了,11? 12? 还是13?唉...老啰...

Selba said...

again.. HAPPY 4th ANNIVERSARY! :)
Semoga selalu rukun, sukses dan berbahagia.

shiaulin said...

Thank you everyone.

zaramom, u know what we had for dinner? KFC!! no bluff u.. KFC nia...

DG & Jason & milly & selba, 谢谢你们...thanx thanx :)

dear, eh u 捞过界 ar? this is my blog wor... :P

bro, yeah so fast hor.. hehe..

小强 (i follow hubby), now study hard, then work hard, then love hard... hahaha..

egghead, not really lar, this count from when we start pak-toh mah, already more than 12 years liao lar.. so over lioa loh, and safe liao :D

maria, LOL!!! how can u??? 真的是‘老’夫‘老’妻咯...hahaha...

Greenapple said...

啊。祝你们周年庆快乐。你们的轩轩很可爱啦,这是你们的周年庆最佳礼物吧。我尤其喜欢他叫你妈妈的那一个clip,还有potty parking 的那一个,简直是可爱极了。你儿子喊你妈妈的时候好甜哦,你一定溶得不像话了,是吧。哈哈。

祝你们幸福久久。

leecs said...

wei wei, you said no need dinner that night as got cake liao..
then u said a bit hungry then i buy something back JIC loh...

waliao...

Zara's Mama said...

The KFC got heartshape one or not?

Never mind la, as long got love, eat grass also still tasty. :P

Lin Peh said...

HAppy 4th anniversary ! Go Bah Kut teh lor !

SooHK said...

Oh Happy Happy....Celebration...

1+2mom said...

Happy belated 4th Anniversary!!! My one is on next month and will be my 6th anniversary.

maria aka twinsmom said...

讨厌...老是拿吃的引诱人家...

shiaulin said...

greenapple, 谢谢!! 轩很可爱也很顽皮,我的确很喜欢听他叫我和听他讲话。现在他讲个不停我也笑个不停!! 哈哈哈...

hubby ar, ok lar.. thanx for so caring loh :D actually quite surprise when u brought home the KFC.. hahaha...

zaramom, 是有些‘惊’喜啦... 哈哈哈...

lin peh, thanx. but beijing don't have Bah Kut Teh wor, unless i cook lar..

soohk, thanx. yup celebrated liao, with whole family fell asleep at 2200 when accompanied Xuan to sleep.. hahaha... :D

1+2mom, thanx! Wow coming soon wor, plan how to celebrate it? go mamaking? haha..

maria, 告诉你啦,其实不好吃啦那蛋糕,可能他以为用来庆结婚周年的要弄甜一点咯。光有貌...

sofhib said...

Shiau Lin, Happy Belated Annivesary

Selba said...

the cake looks so yummy.... still got left overs? hehehe

shiaulin said...

sofhib, thanx :)

selba, still got a slice.. u want ar? ok come here i give u :D

SooHK said...

this year my anniversary was at hospital doing my check up...hahaha

shiaulin said...

soo, celebrating at hospital? choi!! but after check up then 'fong sum' to celebrate liao wat :D

Loc Kee said...

hii... so late to congrate you :p

tat cake just remind me Twinsmom's birthday... hehe.

shiaulin said...

loc kee, thank you!! but it doesn't looks alike wor? the one same is the chocolate nia :)

About Me

Malaysia
一个简单的女人

Labels

People Visited